Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 12:05:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eelteavitus mõõdistustööde läbiviimisest (maatoiming nr 2025012210976).

Teavitame, et maamõõtja (VIIVIKA NÕMBERG) teostab Teiega seotud maaüksuse 
piiril mõõdistustöid ajavahemikus 24.01.2025 kuni 28.02.2025 ning vajadusel 
võtab ühendust lisainfo saamiseks.

Täpsustav teave maamõõtjalt: "Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Pürksi küla 
/ Birkas, Sarapuu (52001:005:0290) katastriüksuse jagamine"

Pärast mõõdistustöid edastab maamõõtja Teile eraldi kutse maastikul piiride 
kättenäitamisel (ja/või piiri asukoha kindlakstegemisel) osalemiseks.

Kutse edastatakse:

1) Füüsilisest isikust maaomanikule rahvastikuregistrisse 
(www.rahvastikuregister.ee) kantud kontaktaadressile.

2) Juriidilisest isikust maaomanikule [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  kontaktaadressile.

Maamõõtja kontaktandmed on leitavad siit: https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Kataster